< powrót

Zmieniliśmy się

Zmieniliśmy się, a jak wiecie - „zmiana jest jedyną stałą rzeczą w naszym życiu”. Wszystkie zmiany, które wprowadzamy, robimy na podstawie dokładnych analiz i badań rynkowych. Są one odpowiedzią na potrzeby naszych klientów.

W tym roku skoncentrowaliśmy się na naszej flagowej marce,  czyli „Pulsie Biznesu”. Nasz dziennik przeszedł największą od 14 lat metamorfozę. Rozszerzył zawartość merytoryczną, zmienił layout, logo, czcionkę. Pojawiły się w nim dwie nowe sekcje.  Puls Firmy, skierowany do małych i średnich firm,  w którym mówimy o finansowaniu, przepływie pieniędzy, ale nie tylko.  Chcemy być użyteczni i praktyczni, podsuwać narzędzia skutecznego zarządzania. W odmienionym Pulsie Inwestora doradzamy, jak oszczędzać i pomnażać pieniądze, analizujemy trendy  rynkowe, ale również, piszemy o alternatywnych sposobach inwestowania w waluty, obligacje czy fundusze inwestycyjne. Jesteśmy wiarygodnym źródłem informacji.

Od 23 września wprowadziliśmy „Puls Biznesu Weekend” – magazyn biznesowo-społeczny w wielkim formacie. Chcemy patrzeć na świat holistycznie. Mówić o trendach w zarządzaniu, o rzeczach istotnych dla ludzi biznesu,  nie zapominając o rzeczach przyjemnych. Bo życie składa się nie tylko z pracy. Chcemy inspirować prezentując ludzi biznesu, nauki czy kultury. Będziemy podpowiadać, co warto zobaczyć, co przeczytać, gdzie pójść na kolację z przyjaciółmi, co zrobić z wolnym czasem. „Puls Biznesu Weekend” będzie dwutygodnikiem dołączonym do piątkowego wydania dziennika „Puls Biznesu”.

Zmieniła się również nasza strona internetowa www.pb.pl. Nasz portal pb.pl zmienił zawartość i stronę wizualną, zawiera jeszcze więcej profesjonalnych treści. Wprowadziliśmy płatny kontent. Oczywiście nasi prenumeratorzy będą mieli do nich dostęp bezpłatny. Przygotowaliśmy również specjalne produkty na urządzenia mobilne i tablety.

W tym roku po raz pierwszy organizujemy ranking 100 Kobiet Biznesu, w którym  będziemy promować kobiety potrafiące wygenerować wartość w swojej firmie. Redaktorem  naczelnym tego rankingu została Monika Richardson.

Bazując na wieloletnim doświadczeniu naszej firmy Informedia Polska w IV kwartale zaoferujemy klientom cykl ciekawych konferencji i spotkań. Robimy je, by podnosić kwalifikacje polskich menedżerów.

W naszych działaniach chcemy być innowacyjni i etyczni. Stawiamy na różnorodność, a kluczem do sukcesu jest umiejętność zaadaptowania się do nadchodzących zmian.

Iwona Kossmann
prezes zarządu
Bonnier Business Polska