< powrót

Cyfrowy „Puls Biznesu” dostępny już od godz. 22.00

Od 1 lipca cyfrowe wydania dziennika „Puls Biznesu” będą dostępne od godziny 22.oo w dniu poprzedzającym wydanie drukowane. Do tej pory były publikowane o północy.

Znaczna grupa przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów giełdowych prenumerujących „PB” pobierała elektroniczne wydania o północy. Przyspieszenie terminu publikacji jest ukłonem w stronę najbardziej lojalnych czytelników, dla których szybki dostęp do naszych treści ma ogromne znaczenie. Wiele wieści ze spółek giełdowych dzięki dociekliwości naszych dziennikarzy publikujemy jako pierwsi. Newsy te mają istotny wpływ na notowania giełdowe. Obecnie „Puls Biznesu” będzie można przeczytać na 11 godzin przed rozpoczęciem sesji giełdowej. Od kilku lat „Puls Biznesu” jest najpopularniejszą gazetą wśród inwestorów indywidualnych (wg Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych). Jestem przekonany, że po zmianie cyklu ukazywania się wydań cyfrowych „Puls Biznesu” będzie dla nich jeszcze cenniejszym źródłem informacji – mówi Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny pb.pl.
Od kilku lat obserwujemy gwałtowny wzrost zainteresowania cyfrowymi produktami „Pulsu Biznesu”. E-wydania są najszybciej rosnącym segmentem w naszym wydawnictwie. Dlatego tak bardzo dbamy o naszych czytelników cyfrowych. „Puls Biznesu” mogą oni czytać w wygodny sposób również na urządzeniach mobilnych. Jedna z naszych aplikacji – cyfrowy tygodnik biznesowy „Puls Biznesu+” jest najwyżej ocenianą polską aplikacją prasową w AppStore. Prenumeratorzy dziennika mogą go czytać za pośrednictwem aplikacji „Puls Biznesu” z newsami biznesowymi – dzięki możliwości personalizacji (wybór tematów, branż, spółek, indeksów itp.) mogą zaprojektować swój idealny dziennik biznesowy, który żyje 24 godziny na dobę. Od teraz zapewnimy im jeszcze szybszy dostęp do bieżących wydań dziennika – dodaje Karolina Kowalska, dyrektor marketingu i PR w Bonnier Business Polska.