< powrót

Grzegorz Nawacki naczelnym pb.pl

Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu", zastąpił Przemka Barankiewicza na stanowisku redaktora naczelnego portalu pb.pl. Przemek Barankiewicz skoncentruje się na rozwoju Bankier.pl, którego jest redaktorem naczelnym, i obowiązkach na stanowisku Chief Digital Officer grupy Bonnier w Polsce, odpowiadając m.in. za proces digitalizacji całej firmy.

-  Bonnier Business Polska ma mocną pozycję na rynku mediów elektronicznych, ale chcemy dalej się rozwijać i osiągać sukcesy na rynku pełnym wyzwań. Wzrost wielkości naszego biznesu, w wyniku m.in. akwizycji, oraz wyzwania związane z digitalizacją sprawiły, że musieliśmy dostosować strukturę firmy. Nominacja Grzegorza jest naturalną konsekwencją jego półtorarocznego zaangażowania w proces integracji „Pulsu Biznesu" i Bankiera. Przemek przez 9 lat jako redaktor naczelny z sukcesem rozwijał portal pb.pl, liczymy na podobne sukcesy w Bankier.pl - mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

- Uczestniczyłem w początkach pb.pl jeszcze w 2000 r., więc zawsze będę miał do tych stron sentyment. Mój następca dobrze jednak czuje internet i mamy podobne spojrzenie na polskie media i miejsce Bonniera na tym rynku. Nadal będę też czuwał nad technologicznym rozwojem łososiowych stron, które już niedługo mocno się zmienią - mówi Przemek Barankiewicz, Chief Digital Officer Bonniera i redaktor naczelny Bankier.pl.

- Jako pierwsi w Polsce połączyliśmy newsroomy redakcji internetowej i papierowej, teraz przyszedł czas na ostateczny krok i zbudowanie jednej całkowicie zintegrowanej redakcji. „Puls Biznesu" jest bardzo mocną marką w prasie i internecie. Naszym celem jest dostarczanie czytelnikom najwyższej jakości informacji bez względu na to, czy chcą czytać nasze wydanie papierowe, cyfrowe czy stronę www - mówi Grzegorz Nawacki, nowy redaktor naczelny pb.pl, który pozostanie zastępcą redaktora naczelnego dziennika „Puls Biznesu".

Grzegorz Nawacki jest absolwentem wydziału dziennikarstwa w Collegium Civitas. Od marca 2006 r. był dziennikarzem „Pulsu Biznesu”, zajmując się tematyką rynku kapitałowego, funduszy inwestycyjnych, emerytalnych oraz private equity. Od lutego 2011 r. jest zastępcą redaktora naczelnego. Był inicjatorem akcji #jedzjabłka.