Grupa Bonnier
Nasze marki
Kariera
Reklama
Biuro prasowe
W rankingu „Gazele Biznesu” mogą brać udział małe i średnie przedsiębiorstwa, które dynamicznie się rozwijają. To właśnie ta dynamika mierzona procentowym przyrostem obrotów osiągniętych w ciągu trzech lat jest podstawowym kryterium kwalifikującym firmy do naszego zestawienia i decydującym o zajmowanych przez nie miejscach.
O zakwalifikowaniu się firmy do rankingu decydują wyłącznie jej wyniki, których weryfikacją od ponad 20 lat na zlecenie „Pulsu Biznesu” zajmują się specjaliści z wywiadowni gospodarczej Coface. Na kształt listy nie ma natomiast wpływu żadne jury ani inna kapituła, której decyzje mogłyby być uznaniowe. Gazelą Biznesu może zostać każda firma, która wypełni zgłoszenie i której wyniki spełniają niełatwe i niezmienne od początku kryteria.
Rankingi Gazele Biznesu sporządzane są co roku przez dzienniki ekonomiczne należące do szwedzkiej grupy Bonnier Press Group. Oprócz Pulsu Biznesu zestawienia takie opracowują jego siostrzane dzienniki ze Szwecji, Danii, Łotwy, Estonii i Słowenii. Kryteria wyboru Gazel są w poszczególnych krajach dostosowane do lokalnych warunków gospodarczych, ale cel wszędzie jest ten sam: promowanie małej i średniej przedsiębiorczości.
Udział w rankingu jest bezpłatny. Więcej informacji o rankingu na stronie gazele.pl
Organizatorem Gazel Biznesu jest Bonnier Business Polska. Autorem rankingu jest Coface, ekspert w dziedzinie zarządzania ryzykiem w transakcjach handlowych oferujący przedsiębiorcom informację gospodarczą, ubezpieczenie należności, faktoring i windykację B2B.
Ranking 100 Kobiet Biznesu to projekt dziennika Puls Biznesu, który powstał w 2011 roku, aby promować przedsiębiorczość Polek.
Puls Biznesu dostrzega i docenia rosnącą rolę kobiet w zarządzaniu przedsiębiorstwami w Polsce. Najlepsze co roku tworzą ranking 100 Kobiet Biznesu, którego wyniki publikujemy w grudniu. Projekt kończy uroczysta gala finałowa, podczas której nagradzamy wyróżnione panie.
Podstawowym celem rankingu „100 Kobiet Biznesu” jest wymiana doświadczeń i wsparcie dla wszystkich pań, które chcą spełniać się zawodowo i prywatnie, zdobywać wiedzę i dzielić się nią. Mamy nadzieję, że lektura sylwetek oraz ścieżek kariery najbardziej liczących się kobiet w polskim biznesie zainspiruje, doda skrzydeł i pozwali uwierzyć we własne możliwości wszystkim kobietom biznesu w Polsce.
Więcej informacji o rankingu na stronie https://www.pb.pl/100kobietbiznesu/
Organizatorem 100 Kobiet Biznesu jest Bonnier Business Polska.
Ranking Giełdowa Spółka Roku to nie tylko najstarszy, ale też najbardziej prestiżowy ranking na rynku kapitałowym.
Co roku wyboru spółki dokonuje 100 analityków giełdowych, doradców inwestycyjnych i zarządzających, reprezentujących domy i biura maklerskie, fundusze emerytalne i inwestycyjne. To ogromny walor tego badania, bowiem spółki giełdowe otrzymują cenną informację na temat postrzegania siebie przez profesjonalnych uczestników rynku.
Eksperci oceniają, która spółka ma najbardziej kompetentny zarząd, odniosła w roku poprzednim najbardziej spektakularny sukces, może się pochwalić najlepszą w giełdowej stawce jakością produktów i usług, najlepiej prowadzi relacje z inwestorami i ma najciekawsze perspektywy rozwoju. Na podstawie ocen w pięciu kategoriach powstaje ranking Giełdowa Spółka Roku.
Ranking GSR z jednej strony podkreśla wagę Giełdy Papierów Wartościowych dla finansowania polskiej gospodarki, z drugiej – wskazuje te firmy, których zarządy, produkty, usługi czy kultura korporacyjna należą do czołówki i które warto naśladować, doceniać i promować. Wyniki rankingu są również cenną wskazówką dla inwestorów giełdowych. Nagrodzone w rankingu spółki są najlepszymi ambasadorami polskiego rynku kapitałowego – dzięki funduszom pozyskanym na warszawskim parkiecie rozwinęły biznes, mają świetne perspektywy rozwoju, postawiły na innowacje, oferują klientom produkty najwyższej jakości i świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz zachowują najwyższe standardy komunikacji z inwestorami.
Oprócz nagród przyznawanych przez animatorów rynku kapitałowego, przyznawana jest również nagroda publiczności, Mistrz GPW, którego wskazują czytelnicy Pulsu Biznesu i portalu Bankier.pl.
Więcej informacji o projekcie na stronie gsr.pb.pl
Organizatorem Giełdowej Spółki Roku jest Bonnier Business Polska.
Konkurs Polska Firma – Międzynarodowy Czempion promuje aktywność polskich firm na światowych rynkach. Dzięki inwestycjom zagranicznym oraz działalności eksportowej polskie przedsiębiorstwa przekształcają się w globalne podmioty, skutecznie konkurują na zagranicznych rynkach i budują markę Polski na arenie międzynarodowej. Szukamy firm, które odważnie wychodzą na globalny rynek, podejmują ryzyko inwestycji, tworzą innowacyjne produkty i usługi – zarówno tych, które już długo funkcjonują w środowisku międzynarodowym, jak i debiutantów.
Udział w konkursie, to doskonała okazja do wzmocnienia marki firmy i szerszej promocji międzynarodowej działalności firmy zarówno w internetowym, jak i drukowanym wydaniu Pulsu Biznesu. Firmy które biorą udział w konkursie odbierają pamiątkowe dyplomy i statuetki podczas finałowej gali. Uroczystość jest także doskonałą okazją do nawiązania biznesowych relacji z najdynamiczniej rozwijającymi się inwestorami i eksporterami, a także przedstawicielami świata polityki.
Więcej informacji o projekcie na stronie czempioni.pb.pl
Organizatorem projektu Polska Firma Międzynarodowy Czempion jest Bonnier Business Polska.
„Siła przyciągania” to konkurs, który powstał z inicjatywy Pulsu Biznesu, Grupy Work Service oraz PwC.
Wyłaniane są w nim firmy, które są atrakcyjne dla pracowników – potrafią nie tylko przyciągać kandydatów, ale przykładają też dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój. Pod lupę bierzemy cały obszar employer brandingu, co wyróżnia nasz konkurs na rynku.
Chcemy doceniać najlepsze praktyki nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejszych firm i start-upów. Dlatego do zgłoszenia się do konkursu zapraszamy wszystkich, którzy chcą być przykładem dla innych. Zachęcamy do dzielenia się innowacyjnymi kampaniami rekrutacyjnymi, metodami przyjaznego realizowania procesów rekrutacyjnych i sprawdzonymi rozwiązaniami dla zatrudnionego zespołu.
Więcej informacji o projekcie na stronie pb.pl/silaprzyciagania
Organizatorem projektu Siła Przyciągania jest Bonnier Business Polska.
Misją Pulsu Biznesu jest wspieranie przedsiębiorczości, a jednym z jej przejawów promowanie najlepszych wzorców. Jesteśmy przekonani, że choć bycie etycznym nie jest proste, to na pewno jest opłacalne. Dlatego promujemy zasady etycznego biznesu wśród polskich firm i wyróżniamy najlepsze praktyki na rynku. Od 2014 r. nagradzamy firmy, dla których kodeks etyki nie jest jedynie elementem marketingowym, ale żyje nim cała organizacja. Tytuł Etycznej Firmy może zdobyć jedynie firma, która spełnia rygorystyczne kryteria. Dlatego klienci, kontrahenci i pracownicy mogą oczekiwać od nagrodzonych firm najwyższych standardów uczciwości, rzetelności i odpowiedzialności społecznej. W 2017 r. po raz pierwszy wręczyliśmy dodatkowe wyróżnienia dla firm, które odznaczają się szczególnym podejściem do etyki i przez trzy lata z rzędu były laureatami konkursu, tworząc Forum SuperEtycznych Firm.
Więcej informacji o projekcie na stronie etycznafirma.pb.pl
Organizatorem projektu Etyczna Firma jest Bonnier Business Polska.
Zielona gospodarka, czyli jaka? Niskoemisyjna? Oszczędzająca zasoby naturalne? Zrównoważona? Stosująca się do zasady neutralności klimatycznej? Pojęcie to można rozumieć na wiele sposobów i na wiele sposobów realizować. Polskie przedsiębiorstwa robią to podejmując działania od edukacji pracowników do inwestowania w zautomatyzowane taśmy produkcyjne. Od oszczędzania wody w procesie produkcji po wybieranie energooszczędnych technologii w biurach. Niektóre weszły w zieloną branżę odpowiadając na najnowsze trendy konsumenckie i oczekiwania klientów. Inne stawiają na innowacje. Ile sektorów – a właściwie ile firm – tyle odpowiedzi.
W pierwszej edycji projektu Zielona gospodarka szukaliśmy odpowiedzi na pytanie – czy można uznać, że polskie przedsiębiorstwa są ekologiczne. Okazało się, że wiele z nich stawia sobie odpowiedzialność za środowisko jako swój główny cel. I nawet jeżeli nie wszyscy zdają egzamin z ekologii na szóstkę, to przynajmniej starają się zasłużyć na najwyższą ocenę. Motywacją bywa autentyczna troska o klimat, kwestie finansowe, przepisy Unii Europejskiej, a często także wizerunek i oczekiwania klientów.
Druga edycja Zielonej gospodarki zaczęła się po roku od początku pandemii koronawirusa. To sprawiło, że wiele firm musiało zwolnić tempo. Czy zielone inwestycje byly w tym trudnym dla przedsiębiorstw okresie priorytetem? To właśnie sprawdzaliśmy w tej odsłonie redakcyjnego projektu.
Z trzecią edycją wystartowaliśmy w przededniu szczytu COP26 i niedługo po publikacji nowego raportu Międzyrządowego Panelu ds. Zmian Klimatu przy Organizacji Narodów Zjednoczonych (IPCC). Po przestudiowaniu tysięcy badań naukowych autorzy nie mają wątpliwości — to człowiek przyczynił się do zmian klimatycznych. Część z nich jest nieodwracalnych. Jeśli chcemy uniknąć dalszego podnoszenia się temperatury, musimy podjąć konkretne działania zmierzające do poważnej redukcji emisji dwutlenku węgla i innych gazów cieplarnianych.
Czwartą edycję redakcyjnego projektu „Pulsu Biznesu” nieprzypadkowo rozpoczęliśmy w Dzień Ziemi. Jego hasło brzmi: „Inwestujmy w naszą planetę”. Podobny wydźwięk ma opublikowany na początku kwietnia 2022 r. przez Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu (IPCC) kolejny raport dotyczący zmniejszania wpływu działań ludzkości na klimat. „Mamy niezbite dowody, że czas na działania jest teraz. Do 2030 r. możemy obniżyć emisje o połowę” — wskazują naukowcy. Podkreślają, że ludzkość stoi na rozstaju dróg, ale już ma niezbędne narzędzia i know-how, by powstrzymać ocieplenie klimatu. Aby to osiągnąć, niezbędne są technologie, infrastruktura, odpowiednia polityka, które zmienią sposób działania biznesu, planowania miast, podróży, a na końcu wpłyną także na styl życia ludzi. Krytyczne dla tego procesu będą najbliższe lata i wiele przedsiębiorstw już zdaje sobie z tego sprawę.
Podczas piątej edycji, podobnie jak dotychczas będziemy przyglądać się najlepszym praktykom przedsiębiorstw, opisywać trendy, wyjaśniać wątpliwości w kontekście zmieniającego się otoczenia ekonomicznego, prawnego i politycznego. A dzieje się wiele, co dla biznesu jest wyzwaniem. Choćby wokół pakietu Fit for 55, którego kluczowe dyrektywy i rozporządzenia przyjął właśnie Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej. Zmierza on do redukcji gazów cieplarnianych o co najmniej 55 proc. do 2030 r. (w porównaniu z 1990 r.) i osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jego wprowadzenie nie będzie jednak łatwe — pojawiają się głosy, że Polska chce stworzyć koalicję przeciwko zawartym w nim kryteriom. Wiele polskich przedsiębiorstw zdaje sobie jednak sprawę, że ze wsparciem przepisów czy bez nich nie ma odwrotu od zielonej gospodarki. Skłania je do tego troska o klimat, ale także o firmowe finanse. Bez odpowiedzialnego podejścia do środowiska coraz trudniej dziś przekonać do siebie klientów i kontrahentów. Dlatego kolejny raz w ramach Zielonej gospodarki będziemy pokazywać dobre praktyki.
Zielona droga Polski będzie wyboista, bo nasza gospodarka w dużym stopniu opiera się na węglu. Nie oznacza to jednak, że firmy nie widzą potrzeby ustalania własnych celów i strategii zrównoważonego rozwoju, często bardzo ambitnych. Przeciwnie — nie czekają na unijne wytyczne zawarte w pakiecie Fit for 55. Wdrażają innowacje, przestawiają się na odnawialne źródła energii, redukują ślad środowiskowy, edukują klientów i kontrahentów. Zaprosiliśmy je, by na naszych łamach wymieniły się doświadczeniami i wiedzą. Lepszego czasu na to być nie może.
W kolejnych edycjach nadal będziemy kibicować polskim firmom i opisywać, jak radzą sobie z zielonymi wyzwaniami. Mamy nadzieję, że pomoże to biznesowi zrobić kolejny krok ku bardziej Zielonej gospodarce.
Więcej informacji o projekcie: pb.pl/zielonagospodarka
Organizatorem projektu Zielona gospodarka jest Bonnier Business Polska.
Najnowsza edycja projektu „Cyfrowa Transformacja” skupi się na teoretycznych i praktycznych aspektach wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie. Celem projektu jest pogłębienie wiedzy na temat potencjału i zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie, a także dostarczenie praktycznych wskazówek i rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą skorzystać z korzyści płynących z implementacji technologii wykorzystujących sztuczną inteligencję. Projekt ma na celu zwiększenie świadomości i zrozumienia sztucznej inteligencji jako narzędzia wspierającego rozwój biznesu oraz stworzenie platformy do wymiany poglądów i doświadczeń między przedsiębiorcami. Ważnym elementem projektu będą badania ankietowe wśród przedsiębiorców, które przeprowadzimy we współpracy z platformą analityczną SpotData.
Chcemy poznać i opisać doświadczenia przedsiębiorców związane ze sztuczną inteligencją oraz zrozumieć, jaka jest świadomość nadciągającej rewolucji – czy przedsiębiorcy już wdrażają technologie i przygotowują pracowników i kadrę zarządzającą.
Wyniki naszych badań opublikujemy na łamach „Pulsu Biznesu”. Zostaną także przedstawione i omówione podczas debaty. Dzięki temu przedsiębiorcy uzyskają dostęp do cennych informacji na temat postępów, wyzwań i najlepszych praktyk związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w biznesie.
W ramach cyklu publikacji odpowiemy m.in. na następujące pytania:
Czym jest sztuczna inteligencja i jak się dotychczas rozwijała.
Jakie jest tempo zmian i jakie są prognozy ekspertów.
Jakie zagrożenia niesie ze sobą rozwój sztucznej inteligencji i jak powinien być on kontrolowany.
Kto inwestuje w sztuczną inteligencję, jakie są nakłady. Gdzie na tej mapie znajduje się Polska.
Jak rozwój sztucznej inteligencji zmieni społeczeństwa i zachowania poszczególnych osób.
Czy sztuczna inteligencja jest dziś wykorzystywana w biznesie i jakie są prognozy?
W jaki sposób sztuczna inteligencja wpłynie na wydajność przedsiębiorstw, rynek pracy, zachowania konsumentów.
Jakie są zagrożenia związane z bezpieczeństwem wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie (np. bezpieczeństwo danych)
Organizatorem projektu Cyfrowa transformacja jest Bonnier Business Polska.
„Puls Biznesu” jako marka mająca ogromne doświadczenie w organizacji najwyższej jakości wydarzeń dla świata biznesu podjął się trudnego, ale ogromnie pasjonującego wyzwania – stworzenia wyjątkowego turnieju golfowego, który zapewni rywalizację na najwyższym poziomie.
Turniej golfowy PB Cup to unikatowa kombinacja sportowej rywalizacji na bardzo wysokim poziomie z doskonałą atmosferą. To niezmienne elementy turnieju co roku goszczącego na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club pod Warszawą, a organizowanego przez Puls Biznesu we współpracy z Mastercard i Santander Bank Polska. PB Cup stał się jednym z najważniejszych turniejów golfowych dla ludzi biznesu. Co roku lista zawodników zapełnia się już pierwszego tygodnia zapisów. Wielu z nich turniej ma na stałe wpisany do kalendarza i z „Pulsem Biznesu” gra od pierwszej edycji wydarzenia.
PB Cup rozgrywany jest w następujących kategoriach: stableford netto kobiet i mężczyzn (HCP 24,1-36, 12,1-24 oraz 0-12), open – strokeplay brutto kobiet oraz open – strokeplay brutto mężczyzn. Ponadto rozgrywane są konkursy nearest the hole oraz the longest drive i konkurs puttowania. Nagrodami głównymi w każdej z pięciu kategorii turnieju są rokrocznie topowe torby i kije topowych marek: Callaway, Titleist i TaylorMade.
Co roku osoby towarzyszące zawodnikom mogą spróbować swoich sił na tzw. greenie i pod okiem profesjonalistów nauczyć się podstaw gry w akademii golfa prowadzonej pod okiem doświadczonych trenerów gry w golfa.
Więcej informacji o turnieju znajduje się na stronie pbcup.pl
Organizatorem turnieju PB Cup jest Bonnier Business Polska.
Złoty Bankier jest największym i najbardziej prestiżowym plebiscytem oceniającym produkty i usługi bankowe w Polsce
Od 2009 roku klienci banków, za pośrednictwem strony internetowej złotybankier.pl , oddają głosy na najlepsze ich zdaniem konta, lokaty, kredyty i aplikacje bankowe minionego roku. Plebiscyt z roku na rok cieszy się coraz większa popularnością. Propozycję banków ocenia średnio ok. 40 tys. internautów podczas głosowanie online. Ponadto kapituła złożona ze specjalistów branży finansowej i dziennikarzy ekonomicznych przyznaje nagrody w kategoriach: innowacja finansowa roku, najlepszy spot reklamowy i osobowość roku.
W szranki o tytuł najlepszego staje corocznie kilkadziesiąt banków, poddając ocenie najlepsze ich zdaniem oferty dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Ranking jest wyznacznikiem kierunku , w którym podąża polska bankowość, a statuetka Złoty Bankier – nagrodą za najbardziej dostosowaną ofertę banków do oczekiwań i potrzeb klientów.
Statuetki Złoty Bankier wręczane są na uroczystej gali, której gośćmi jest kilkaset osób ze świata bankowości i finansów, m.in prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy banków.
Więcej informacji o projekcie na zlotybankier.pl
Organizatorem projektu Złoty Bankier jest Bonnier Business Polska.
Lista 100 to cieszące się wielkim uznaniem środowiska zestawienie najbardziej wpływowych osób w ochronie zdrowia, tworzone przez redakcję „Pulsu Medycyny” od kilkunastu lat. Wyboru osobistości, które znajdą się w rankingu, dokonuje jury złożone z ekspertów powołanych przez redakcję Pulsu Medycyny, dwutygodnika wydawanego przez Bonnier Heathcare Polska. Wnikliwość, wiedza i profesjonalizm oceniających gwarantują, że zestawienie jest obiektywne i bliskie rzeczywistości.
Najbardziej wpływowe postacie wybierane są w dwóch kategoriach: wpływ na rozwój polskiej medycyny oraz znacząca rola w systemie ochrony zdrowia. Redakcja „Pulsu Medycyny” przedstawia jurorom do oceny ponad 300 osób nominowanych do obu wyróżnień. Jury jest podzielone na dwa zespoły, tak aby eksperci mogli dokonywać oceny według swojej najlepszej wiedzy i doświadczenia. Zgodnie z regulaminem, kandydaci są oceniani według trzech kryteriów: osiągnięcia i dokonania w poprzednim roku, reputacja zawodowa, wpływ w środowisku medycznym oraz siła publicznego oddziaływania.
Wyniki rankingu ogłaszane są podczas uroczystej gali.
Więcej o projekcie >>TUTAJ<<
Organizatorem Listy 100 jest Bonnier Healthcare Polska.
Złoty Skalpel to konkurs na wybitnego innowatora w polskiej ochronie zdrowia organizowany przez redakcję dwutygodnika „Puls Medycyny” wydawanego przez Bonnier Healthcare Polska. Zapraszamy do niego autorów największych osiągnięć praktycznych w polskiej medycynie w danym roku.
Beneficjentami konkursu stają się zarówno sami laureaci, jak i chorzy oczekujący naszej pomocy i dostępności nowoczesnej medycyny w Polsce. Zależy nam szczególnie na zgłoszeniach prac dokumentujących: wynalezienie nowej metody diagnostycznej lub terapeutycznej, opracowanie nowej strategii związanej z organizacją i zarządzaniem w ochronie zdrowia, unowocześnienie polskiego systemu opieki zdrowotnej poprzez implementację innowacyjnych rozwiązań. Do udziału zapraszamy pojedyncze osoby, zespoły badawcze, publiczne i niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej, organizacje, gminy i wszystkie inne instytucje, które w danym roku wniosły nową jakość do opieki medycznej w Polsce.
Spośród nadesłanych projektów jury powołane przez organizatora konkursu wybiera jedno wiodące udoskonalenie, które otrzymuje honorowy tytuł Złoty Skalpel. Konkurs umożliwia szersze poznanie nowych terapii i technologii, które są przygotowywane przez polskich lekarzy i naukowców z korzyścią dla całego środowiska i systemu opieki medycznej. Konkursowi towarzyszy uroczysta gala, podczas której ogłaszamy wyniki, a laureat dostaje nagrodę pieniężną.
Więcej informacji o projekcie >>TUTAJ<<
Organizatorem projektu Złoty Skalpel jest Bonnier Healthcare Polska.
Supertalenty w Medycynie to prestiżowy konkurs organizowany przez „Puls Medycyny” od 2012 roku. Jego celem jest wyłonienie i nagrodzenie liderów młodego pokolenia – lekarzy, którzy dzięki swojej wiedzy, umiejętnościom i predyspozycjom będą wpływać na zmiany w sektorze ochrony zdrowia w Polsce w najbliższych latach.
Sylwetki kandydatów zostaną zaprezentowane członkom jury, którzy dokonają ich oceny w trzech kategoriach:
1. osiągnięcia naukowe (m.in. granty, stypendia, publikacje, nagrody),
2. zaangażowanie w działalność w przestrzeni publicznej (m.in. działalność charytatywna, związkowa, w stowarzyszeniach),
3. perspektywy dalszego rozwoju (szanse na wpływy w sektorze ochrony zdrowia w najbliższych latach).
Dotychczas odbyło się dziewięć edycji Supertalentów w Medycynie:
2012 r. – zwycięzcą został prof. dr hab. n. med. Maciej Banach
2015 r. – zwycięzcą został prof. dr hab. n. med. Bartosz Karaszewski
2016 r. – zwycięzcą został prof. dr hab. n. med. Grzegorz Basak
2017 r. – zwycięzcą został prof. dr hab. n. med. Krzysztof Tomaszewski
2018 r. – zwycięzcą został prof. dr hab. n. med. Miłosz Jaguszewski
2019 r. – zwycięzcą został prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. Piotr H. Skarżyński
2020 r. – zwycięzcą został dr hab. n. med. i n. o zdr. Paweł Balsam
2021 r. – zwycięzcą został dr hab. n. med. i n. o zdr. Łukasz Kołtowski
2022 r. – zwycięzcą została dr hab. n. med. Agnieszka Kapłon-Cieślicka
2023 r. – zwycięzcą został prof. dr hab. n. med. Mateusz K. Hołda
Więcej informacji o projekcie >>TUTAJ<<
Organizatorem projektu Supertalenty w Medycynie jest Bonnier Healthcare Polska.
Od kilkunastu lat kreujemy przedsięwzięcia nierozerwalnie związane z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce i medycynie, przewidujemy trendy. Mówcami są najlepsi eksperci i praktycy, a uczestnikami przedstawiciele niemal wszystkich branż.
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy około 100 konferencji, warsztatów i debat, z których każda dotyczy określonego segmentu gospodarki i adresowana jest do licznej grupy uczestników.
W naszym portfolio znajdują się wydarzenia z każdego obszaru: sprzedaży, marketingu, PR, prawa, księgowości, HR, logistyki.
Do flagowych wydarzeń należą Forum Menedżerów Polskiej Logistyki Polska Logistyka, Kongres Trendy Sprzedaży, HR Summit, Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Power to Women.
Dane rejestrowe:
Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 24847,
NIP 113-01-55-210, kapitał zakładowy 2 000 000 PLN
Dział reklamy:
Dział konferencji:
Infolinia prenumeraty:
22 333 98 32
Dział marketingu:
Dział sponsoringu:
Prenumerata:
Dział e-Commerce:
System Partnerski:
Inspektorem Ochrony Danych w Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. jest Marcin Stryszko, adres korespondencyjny: Kijowska 1, 03-738 Warszawa, e-mail: [email protected].
Copyright – Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.