„Puls Biznesu” rusza z porannym podcastem PB BRIEF
W czwartek, 17 października, został wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany przez zespół „Pulsu Biznesu”. Gospodarzem programu jest Marcin Dobrowolski. Podcast będzie dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano.
PB BRIEF w skrócie
PB BRIEF to poranny program gospodarczy z syntetyczną dawką najważniejszych wydarzeń dnia i eksperckimi rozmowami na tematy, którymi żyje rynek.
— Formuła PB BRIEF jest unikatowa, ponieważ łączy w sobie walory szybkiego serwisu informacyjnego, od którego warto zacząć dzień, oraz audycji, w której jest miejsce na pogłębioną analizę bieżących i interesujących zagadnień — mówi Marcin Dobrowolski, prowadzący poranny program i redaktor odpowiedzialny za podcasty „Pulsu Biznesu”.
Goście PB BRIEF
Gośćmi podcastu będą dziennikarze grupy Bonnier Business Polska: „Pulsu Biznesu”, Bankier.pl, SpotData i PRNews.pl, którzy będą dzielić się ze słuchaczami ekspercką wiedzą oraz insiderskimi informacjami zdobytymi podczas pracy.
— W PB BRIEF będziemy omawiać najważniejsze tematy, o których piszemy w „Pulsie Biznesu”, przedstawiając ich szerszy kontekst. Dostęp do tekstów będących podstawą rozmów będzie otwarty w ramach naszej oferty freemium — mówi Eugeniusz Twaróg, zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” i członek zespołu podcastowego.
W premierowym odcinku PB BRIEF będzie można wysłuchać rozmowy z gościem specjalnym, Michaiłem Chodorkowskim, niegdyś najbogatszym Rosjaninem, a obecnie — po dziesięcioletnim pobycie w łagrze — emigracyjnym przywódcą rosyjskiej opozycji. Rozmowa została nagrana podczas Warsaw Security Forum, którego medialnym partnerem był „Puls Biznesu”.
Gdzie słuchać PB BRIEF?
Najnowsze wydania podcastu będą do odsłuchania na stronie głównej pb.pl. Wszystkie będą dostępne również w zakładce Podcasty oraz na platformach takich jak Spotify.
Nowa odsłona podcastów
PB BRIEF jest częścią nowej strategii podcastowej „Pulsu Biznesu”, która zakłada uruchomienie jeszcze kilku tematycznych audycji.
— W październiku będzie jedna podcastowa premiera, następna w listopadzie. Chcemy, żeby w naszej ramówce był codzienny podcast informacyjny i kilka podcastów tematycznych emitowanych co tydzień. Pracujemy nad tym, żeby w weekendy udostępniać słuchaczom podcasty long read, zawierające nagrania naszych magazynowych reportaży przygotowywanych w ramach w sekcji PB Po godzinach. Mamy unikatowe na rynku zasoby, jeśli chodzi o treści, oraz zespół wysokiej klasy dziennikarzy, którzy chętnie podzielą się ze słuchaczami swoją wiedzą — mówi Eugeniusz Twaróg.