Turniej Audi PB Cup 2025 za nami

Choć warunki atmosferyczne wystawiły graczy na ciężką próbę, duch rywalizacji nie osłabł ani na chwilę. Na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club pod Warszawą rozegrano w sobotę siódmą edycję turnieju, ale po raz pierwszy jako Audi PB Cup. Wydarzenie, organizowane przez Puls Biznesu we współpracy z Audi, jak co roku oznaczało sportową rywalizację na wysokim poziomie. Do grona partnerów dołączyła w tym roku ponownie firma Ping – jedna z najbardziej znanych marek golfowych na świecie, której sprzętu używa m. in. Adrian Meronk, najlepszy polski golfista. Patronat honorowy nad turniejem sprawowały Polski Związek Golfa i Stowarzyszenie Zawodowego Golfa PGA Polska.
Audi PB Cup co roku przyciąga przedstawicieli świata biznesu z różnych branż, których łączy wspólna pasja. Wielu z nich gra z Pulsem Biznesu od pierwszej edycji, ale pojawiają się też nowe twarze.
Turniej rozegrano w pięciu kategoriach: stableford netto kobiet i mężczyzn (HCP 12,1-24; 24,1-36), strokeplay netto (HCP 0-12), strokeplay brutto dla obu płci. Były też tradycyjne konkursy na to kto ulokuje piłkę najbliżej dołka (nearest to the hole) i kto wyśle piłkę najdalej (longest drive). Najwięcej emocji, jak co roku, budził konkurs puttowania, czyli precyzyjnego trafiania w dołek.
Pierwsze golfowe kroki mogły stawiać osoby towarzyszące zawodnikom. Na greenie akademii golfa, pod okiem instruktorów wielu przyszłych graczy odkryło, ile radości daje machanie kijem.
Relacja z turnieju znajduje się >>TUTAJ<<